Покупцям

ОПЛАТА


  1. Оплата відбувається через сайт з допомогою сервісу LiqPay. Для цього Вам потрібно буде ввести дані Вашої кредитної карти
  2. Також можливий переклад на карту.
  3. Оплата готівкою відбувається при отриманні замовлення

 

ДОСТАВКА


Нова Пошта протягом 1-3 робочих днів після підтвердження замовлення. Нова Пошта протягом 1-3 робочих днів після підтвердження замовлення. Якщо ви хочете замовити доставку не на поштове відділення, а за конкретною адресою, необхідно при оформленні замовлення в поле "Коментар до замовлення" вказати "Адресна доставка" і повну адресу. Просимо врахувати, що адресна доставка може коштувати дорожче, ніж доставка на відділення.

ПРАВИЛА ДОСТАВКИ

  • Точна дата, час і адресу доставки товару визначається і узгоджується з менеджером при підтвердженні замовлення Покупцем
  • Попередньо за 1 годину до прибуття за вказаною Вами адресою доставки, кур'єр обов'язково Вам подзвонить
  • Кур'єр може не приїхати у вказаний Вами час, затриматися на будь-який час, в зв'язку з завантаженими дорогами, але зобов'язаний Вас про це проінформувати
  • Кур'єр не надає ніякої консультації про доставляється товар
  • У разі Вашої відсутності за вказаною адресою доставки в узгоджений час, співробітник, який здійснює доставку товару, буде очікувати Вас протягом 30 хвилин, після чого залишить «Сповіщення про Доставці». В цьому випадку Вам буде необхідно оформити та оплатити повторну доставку.
  • Якщо вас не влаштувало якість замовленого товару, ви маєте право відмовитися від покупки. У цьому випадку плата за доставку також не стягується.
  • Доставка при відмові від товару не оплачується, якщо товар не відповідає даним Вашого замовлення (артикул, кількість) або має зовнішні пошкодження.
  • Доставка оплачується в разі часткової чи повної відмови від товару не з вини Продавця (комплектація товару відповідає замовленню, товар не має зовнішніх недоліків)
  • Повторна і всі наступні доставки, в зв'язку зі зміною позицій в замовленні за бажанням покупця, оплачуються додатково.
  • При доставці вам передаються всі необхідні документи, в якій необхідно буде розписатися. Вартість доставки товару прописується в документах окремою графою.

 

обмін шпалерОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ


Повернення товару належної якості протягом 14 днів.

Повернення товару здійснюється згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».

В період 14 днів, не рахуючи дня купівлі, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту й упаковки не порушена;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Обмін товару гарантований у наступних випадках:

  • товар, замовлений вами, не відповідає фотографії (абсолютно інша модель, або кардинально інший колір, відтінок не береться до уваги, так як різні монітори можуть по - різному передавати один і той же колір);
  • ви отримали замовлений товар у розмірах, що не відповідають зазначеним розмірам в описі на картці товару;
  • товар, замовлений вами, прийшов з заводським браком.
  • не має товар згідно накладної (в компанії ведеться суворий бухгалтерський облік, і потрійний контроль відправлення посилок, якщо щось вам не доповіли - це відразу видно у нас на залишку - вам нічого не потрібно доводити)

У таких випадках усі витрати з обміну та доставки відсутнього товару несе магазин.

Обмін товару за вашим особистим причинам.

якщо вам не підійшов колір шпалер, ви передумали у виборі моделі - ви можете обміняти товар на інший протягом 14 днів після замовлення при дотриманні наступних умов:

  • у разі відсутності видимих ознак його використання;
  • при наявності на товар усіх цінників та інших ярликів;
  • при наявності цілісності фабричної упаковки товару.

У таких випадках усі витрати, пов'язані з поверненням та обміном товару несе покупець!

Виходячи з товарної специфіки магазину, зазначимо, що роздруковані рулони до повернення не приймаються.

Обмін відбувається наступним чином:

  1. Ви повідомляєте Нам про перерахованих вище випадках У повідомленні обов'язково вказуйте ПІБ, місто, дату замовлення, причину.
  2. Після узгодження з менеджером, Ви робите відправку. Після Ви повинні повідомити нам на електронну пошту свої ПІБ, місто, номер декларації.