Обмін та повернення товару

Повернення товару належної якості протягом 14 днів.

Повернення товару здійснюється згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».

В період 14 днів, не рахуючи дня купівлі, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар не був в експлуатації;
  • збережені всі пломби і ярлики;
  • цілісність комплекту й упаковки не порушена;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
  • він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Обмін товару гарантований у наступних випадках:

  • товар, замовлений вами, не відповідає фотографії (абсолютно інша модель, або кардинально інший колір, відтінок не береться до уваги, так як різні монітори можуть по - різному передавати один і той же колір);
  • ви отримали замовлений товар у розмірах, що не відповідають зазначеним розмірам в описі на картці товару;
  • товар, замовлений вами, прийшов з заводським браком.
  • не має товар згідно накладної (в компанії ведеться суворий бухгалтерський облік, і потрійний контроль відправлення посилок, якщо щось вам не доповіли - це відразу видно у нас на залишку - вам нічого не потрібно доводити)

У таких випадках усі витрати з обміну та доставки відсутнього товару несе магазин.

Обмін товару за вашим особистим причинам.

якщо вам не підійшов колір шпалер, ви передумали у виборі моделі - ви можете обміняти товар на інший протягом 14 днів після замовлення при дотриманні наступних умов:

  • у разі відсутності видимих ознак його використання;
  • при наявності на товар усіх цінників та інших ярликів;
  • при наявності цілісності фабричної упаковки товару.

У таких випадках усі витрати, пов'язані з поверненням та обміном товару несе покупець!

Виходячи з товарної специфіки магазину, зазначимо, що роздруковані рулони до повернення не приймаються.

Обмін відбувається наступним чином:

  1. Ви повідомляєте Нам про перерахованих вище випадках У повідомленні обов'язково вказуйте ПІБ, місто, дату замовлення, причину.
  2. Після узгодження з менеджером, Ви робите відправку. Після Ви повинні повідомити нам на електронну пошту свої ПІБ, місто, номер декларації.